Nieuwe leden zijn uiteraard altijd van harte welkom. In de maanden mei-augustus is aanmelden meestal geen probleem. Voor het nieuwe seizoen wordt dan bij de indeling van teams rekening gehouden met nieuwe leden. Bij de jeugd is het per categorie verschillend of er plaats is, informeer dus altijd vooraf.
Aanmelden tijdens het seizoen kan, maar dan is plaatsing bij een team niet zeker. Dat hangt af van het aantal teams en aantallen spelers. Om geplaatst te kunnen worden in een team moet er eerst ingeschreven worden als lid (info hieronder). Na inschrijving volgt plaatsing in een team, mits daar plaats is (inschrijving is dus een voorwaarde, maar nog geen garantie voor plaatsing). Specifiek voor JO-8 geldt dat wanneer er geen plaats is, ze vaak wel tijdelijk bij de mini's kunnen meetrainen. Zie ook informatie voor nieuwe mini's en teams > Trainingen mini's.
Meer informatie of aanmelden? Stuur een mail naar start@fc-eindhovenav.nl en vermeld hierin alle informatie die nodig is:
Een inschrijving wordt pas uitgevoerd als er vooraf 15 euro inschrijfgeld betaald is. Het inschrijfgeld kan overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL65 INGB 0003602400 t.n.v. FC Eindhoven AV, Eindhoven. Vermeld daarbij inschrijfgeld naam en geboortedatum.
Betalingen ter plekke via de kantine worden niet meer gedaan.
Nieuwe spelers krijgen clubkleding (shirt en broek, geen sokken) van FC Eindhoven AV in bruikleen. Als je je als lid afmeldt, gaat het tenue via het team terug naar de club. Verschillende teams hebben sponsorkleding. Meer informatie: zie de pagina over clubkleding
Leden dienen er voor te zorgen dat de club altijd beschikt over de juiste adresgegevens, en dat emailadres en telefoonnummers kloppen.
Wijzigingen kunnen op elk moment doorgegeven worden aan ledenadministratie@fc-eindhovenav.nl. Let erop dat het doorgeven van wijzigingen aan trainers of leiders, wat op zich prima is, niet automatisch betekent dat de clubadministratie aangepast wordt - zorg er dus altijd zelf voor dat het secretariaat op de hoogte is.