• TALENTENDAG FC EINDHOVEN AV MEIDENOPLEIDING!
  • Op zondag 21 februari organiseert FC Eindhoven AV een talentendag
    voor meiden uit de geboortejaren 2003 t/m 2008.
    FC Eindhoven AV is een ambitieuze vereniging waar het
    meiden en vrouwenvoetbal hoog in het vaandel staat.
    Vrouwen 1 speelt in de Landelijke Topklasse het hoogste amateurniveau
    in Nederland, 1 niveau onder de Eredivisie.
    Vrouwen 2 komt uit in de Landelijke Hoofdklasse en Jong FC Eindhoven in de 3e klasse.

Het streven van FC Eindhoven AV is om op termijn speelsters uit de eigen jeugd door te laten stromen naar de vrouwenselectie. Dit seizoen zijn er al enkele speelsters doorgestroomd en ook aankomend seizoen zullen speelsters uit de eigen jeugd de overstap maken naar de top van het Vrouwenvoetbal.

Afgelopen seizoen zijn we voor het eerst gestart met een Jong FC Eindhoven, dit team vormt de opstap naar de vrouwenselectie en bestaat uit jonge speelsters die uitkomen in de vrouwencompetitie, daarnaast hebben we op dit moment een MO17-1 wat in de Landelijke 4e Divisie speelt (dit is het hoogste landelijke niveau voor MO17 speelsters en de MO17-2 komt uit in de Hoofdklasse (1 klasse onder de 4e divisie). Daarnaast zijn er nog recreatieve meidenelftallen binnen de vereniging.
    Tevens bied de club de mogelijkheid om meisjes gemengd met jongens te laten spelen.

Voor het seizoen 2021-2022 willen we onze teams weer verder versterken met nog meer talent uit de regio. Wil jij er eens aan ruiken hoe het is om te trainen op een hoog niveau en wil je je meten met andere talenten, of gewoon een middag lekker voetballen, meld je dan gratis aan voor de talentendag van 21 februari a.s. De dag zal starten om 13:00 uur en duren tot ongeveer 15:00 uur.

Na 21 februari zal er doorgeselecteerd worden naar een talentvolle groep voor de volgende activiteit die plaatsvindt in april.
    Aanmelden kan door middel van deze link Inschrijving voor Talentendag Meiden FC Eindhoven (3) (voetbalenkeepersacademie.nl)
    De kopie van inschrijving is tevens de bevestiging van deelname!

Inschrijven kan t/m 14 februari 2021
    (wij houden rekening met het door het RIVM aangegeven corona-protocol, mochten er belangrijke ontwikkelingen of aandachtspunten zijn waar rekening mee gehouden dient te worden, dan laten we dit via de mail weten, graag in de gaten houden).

Bij vragen of opmerkingen kan er contact opgenomen worden via: meidenopleiding@fc-eindhovenav.nl